Bebeğim 8 ay 14 günlük. Son 1 haftadır iştahı hic yok. Yemek görünce ağlıyor ağzını kilitliyor ve muhallebi falan da yapıyorum sebze çorbası yapıyorum yok yemiyor eline veriyorum bakıyor atıyor hemen. Eşim yedirdii denedi yine yok beraber sofraya oturuyoruz belki yer diye yine yemiyor acaba dişten olabilir mi 2 3 gündür çok huzursuz geceleri sürekli uyanıyor ateşi de hep 37 derece. Çünkü önceden yemesi güzeldi. Hiç reddetmezdi. Ne yapacam böyle 😔