Bebeğim 37 günlük normalde 2 saatte bir mama veriyorum emmiyor 80 cc yapıyorum bitiriyor ama bu aralar mamayı değiştirmiştim aptamilden bebelac golda geçtim gece 3 saatte bir uyanıyor gündüzde 2 saatte bir verince iştahlı yemiyor sanki acıkmıyor. Acaba mamayımı beğrmmedi yoksa artık saatlerimi uzatmam lazım ? Fikir verebilcek olan ?