Newmamaandlove Merhaba güzel anneler 🌺oğlum 9 ay 1 haftalık oldu ilk dişi 8.5 ayında alttan bitane çıktı ve öyle kaldı acaba alttaki diğer dişi nezaman çıkar tek dişi artık görünür oldu 😂 evde tek dişli canavar diyoruz çocuğa 🌺❤️
Minnakseven Newmamaandlove bizimki de 1 ay arayla çıkmıştı şimdi de üstte bi tane var 3 dişli bekliyoruz sabırla 😁
Newmamaandlove Serifeelifasel hahah sorma babasıyla oyun oynarken heyecanlanıp olan dişiyle beni ısırıyor 🌺
Serifeelifasel Newmamaandlove oyyy maşallah 🧿 en güzel halleri brnim kızımda 8 ayın içinde aynı durumdayım
defnesmomm Newmamaandlove kızımda alt 2 aynı zamanda çıktı. Sonra üst 2 aynı zamanda 😊 alttaki 3. Dişi tek çıkardı, şimdi üstten tek 1 tane daha geliyor 😊
Wolverine Newmamaandlove Günaydın Oğlumun ilk iki dişi 8.ayda çıktı ve öylece kalmıştı. Şuan 14 aylık üst 4 diş birden geldi. Damak yapısı çok sertmis biraz sancılı, ateşli bir dönem geçirdik. 🤷🏻♀️🥴
Newmamaandlove Wolverine Günaydın 🌺ayy kıyamam kuzuma ne zorlanmıştır annesi hayatı boyunca çekeceği tüm sıkıntı bu olsun inşallah 🌺🧿
Wolverine Newmamaandlove Çok teşekkür ederiz 🙏🏻 amiiinnnn size de sağlıkla sancısız ağrısız dişler nasip olsun 🤗❣️