doğrusu 4 saatte bir beslemek,gece de 2 kere beslemek. bebbekler sık beslendiğinde gelecekte hastalıklara davetiye çıkartmış oluruz. 2 saatte bir emzirirsen ya da mama verirsen sindiremez ve pankreasını çok yorar bu durum.doktorlarınızı dinleyin onlar 3,5-4 saat der herzaman.bazen anneler dopru yaptıklarını düşünüp hata yapabiliyorlar