Egehaninannesi oğlum 3aylık oldu Doğumdan 40ına kadar hep pişikti hatta cılk yaraya dönmüştü ponponları bile hep sulu sulu yaraydı ne kullandıysam geçirmedi zeytinyağı bile 😔 kayınvalidem eski usül yöntem verdi bildiğimiz margarin dışarda bırakıp yumuşak halde sık sık pişik yerlere krem gibi sürdürdü biraz tabaka kalacak şekilde ve 1 haftada hiç birşey kalmadı inanılmaz birşey ikinci günde direk kendini belli etti zaten hemen düzelmeye başladı ama temizliğinide pamuklu bez ile yapıyordum silerek hep ıslak mendili bırakmıştım