Yasmin47 Merhaba bizim b12 sınırında altında baya düşük çıkmıştı çocuk nörolojiye gitmiştik. Vücudu salıktı tek oturup kalamıyodu ayına göre. Bize iğne vermişlerdi ilk 1 hafta her gün 2. Hafta gün aşırı 3. Hafta haftada 2 kere şeklinde çok hızlı toparladık bence doktorunla görüş o şekilde yönlendirsin seni😌 Dozunu ve şeklini doktorun yönlendirsin burada herkese farklı yöntem kullanılıyor sonuçta🤷🏻♀️