3 aylık oğlumun elindelindeki eldiveni çıkarınca ağlıyor. Bir buçuk aylik dan beri uğraşıyorum ama bir türlü biraktiramadim. Elleri açık olunca uykuya dalamiyor. Dalsa hemen geri uyanıp agliyor. Sizlerde de böyle birsey yaşayan varmı. Nasıl biraktirdiniz? Kayinvalidem gile gitmiştim kayinvalidem elleri hava alsın diye açmış uyurken, uyanıp ağlamaya başlamış yarım saat susturamadim.
parmak aralarına pamuk koydum pişik gibi olmasın diye. Valla şaştım kaldım ne yapacagimi bilemez oldum. Aciill Yardiiimmm