Ilaydarya baş çevresi küçük olabilir, gelişimine bakıyorlar. Yani şu an şak diye bir yorum yapılamaz, baş çevresi olayı bir süreç. Benim oğlumun da yüzde 25′te baş çevresi, çok taktım önce aşırı hatta ama çok şükür gelisimi iyi. Benim başım da küçük. Belki ondan bilemiyorum.
Kısaca üstünde çok düşünmeden normalse gelişimi öyle takılın. 🤗