Sinemciftci Biberon reddi yasiyoruz biberonu degistiridk ama gine aynı acaba mamasinimi degistirsem birde şasırdım kaldım cok uzuluyorum
durucinar Bizde yaşadık geçici bir süreçti ama çok zorlandım mamayla büyüyoruz neyle yedirecegimi bilemedim büyüme atakları yüzünden 14gune düzelir inşallah.. biz şuan 3aylik olduk yine bir atak 🙄 şimdide mamayı az içiyor resmen maymun oldum mama içirmek için