Merhaba kızlar . Oğlum 3 ay 7 günlük oldu. Bu zamana kadar her ay bir kilo aldı kilosu önde dendi hep . Bu ay ki kontrolde hiç kilo almamış . Üç haftadır süt alerjisi diyetindeyim. Doktor yine kilosu iyi dedi ama içim hiç rahat değil kilo almamasi nasıl normal olur. Böyle bir durum yaşayan var mı ?