Ozgurkusum Bizde olduk ama normalde aşılarda ateşlenen oğlum bunda bıraz sıcakları sadece calpolsüz normale döndü sonra. Hemşire bu aşının genelde ateş yapmadığını söylemişti bize çok geçmiş olsun
anne15 Ozgurkusum hadi yaa .. normalde hiç ateslenmezdi sadece bexseroda sıcaklıyodu birkez calpol fayda ediyodu. gecen gun Saat 3ten beri ates iniyo cıkıyo 38leri görduk dub gece
anne15 hzlssmoom tesekkür ederim aslınds ates yapmıyomuş bizim 3 gün ates sürdü doktor bakalım dedi gittik 6. Hastalık olmuşuz 3 gün ates sonra kırmızı izler cıktı göğsunde