Egeninincisi bağırsaklarını tam boşaltamadığı için oluyor. her bezinde kaka yapıyosa ve her emdiğinde ıkınma halindeyse kakasını tam yapamadığı için oluyor ve buna yalancı popo darlığı deniyor. Bizimde 2-3 aylıkken öyleydi, sürekli emerken bile karnı guruldardı. Dr gittik poposunu açtı kulak çöpü bişiye jel sürüp popo deliğinden içeri sokup az cık aşağı bastı ama gör tazikli şekilde nası kaka yaptı bi kamyon. Dr dediki bunu iyiki söyledin çünkü öyle sancısı varki adet sancısı gibi, sen doyuyoda sürekli kaka yapıyosun ama öyle değil bağırsaklarını boşaltamadığı için dedi. 2 tane krem verdi popo deliğinden içine doğru sür demişti öyle yaptıkta karın gurultusu hepsi gitti canım