ZeynepKarataTeytey Bir tanıdığımın bebeği 6 aylık annede enfeksiyon ve kist oluştuğu için bebeği alacaklar ve annenin rahminde kitle varmış kanserli rahmide alınacak birdaha bebeği de olmayacak :( şuan devlet hastanesinde ama yenidoğan yoğun bakımı olan bir hastaneye giderse yaşatılabilirmiş.İstanbul Avrupa yakasında var mı iyi bir yenidoğan yoğun bakım ünitesi olan hastane var mı burada hemşire ve doktorlar da giriyor diye yazmak istedim.Dualarınızı bekliyorum.
Nekwa ZeynepKarataTeytey Rabbim şifalarını versin insallah. Medipol mega ya gitsinler canım ordan herkes memnun.
elifiii ZeynepKarataTeytey Allah’ım yardımcısı olsun, şifa versin.. Anneyle evladını birbirinden ayırmasın..
Suespodu ZeynepKarataTeytey Benim.bebeğim de kaldı yoğun bakımda. Kesinlikle fatih bezmialem vakıf üni tavsiye ederim.Doktorlar prof ve çok deneyimliler.. Allah şifa versin inşallah
Nekwa ZeynepKarataTeytey elimizden birsy gelse ah Rabbim iyilerle karşılaştırsin insallh bebegine saglikla kavuştursun insallah. Benimde süt kizim 26 haftalik dogdu suan 4.5 aylik oldu şükür. Onun kac haftalık acaba
ZeynepKarataTeytey Nekwa tam haftasını bilmiyorum canım soramadım eşimin kuzeni temmuzun ortası gibiydi doğumu
ZeynepKarataTeytey Nekwa amin canım dua etmemiz bile yeter Allah razı olsun evlatlarımızla sınamasın 🙏😔
Nekwa ZeynepKarataTeytey hepimizden aminn. Ben de sifa niyetine emzirdim o kizi zaten suan hala gözlerinde problem inşallah duzelir yavrum..