elifiii Ahmetarasmom 8 aylıkken avent pipetli suluk almıstım cok rahat etmişti. sonra tommie tippie aldım pipetli. Philips akıtmaya ve silikonu gevsemeye baslamıstı. evde kücük plastik bardagıyla da su icebiliyordu, pipetli ile de.
Pandicornlar Ahmetarasmom avent pipetli aldım 3 aydır falan kullanıyorum ama değiştirmek istiyorum sızdırma yapıyor biraz bide pipet sürekli oynuyor içeri giriyor çıkartmak zorunda kalıyorum iyi bir öneri varsa bekliyeyiö bende burda
elifiii Birkucukeylulmeselesi meyve sularının yanında duran pipetler ile alıstırma yaptırdım , oyun gibi karsısına gecip hüp hüp gibi , cok kısa sürede ögrendi. eger anne memesi emen bir bebekse cok daha cabuk ögrenecektir.
Birkucukeylulmeselesi elifiii bende alıştırma bardağı aldım 3-4 aydır ama canı istemezse üzerini çok ıslatıyor pipetle bu sorunu yaşarmıyım bilmiyorum ama denemeye değer sanırım
elifiii Birkucukeylulmeselesi pipetle dökülmüyor su ama bıdıklar suyla oynamanın bir yolunu hep buluyorlar. Bizimki cekip cekip agzından akıtırdı bir ara. kesfediyorlar deneyimliyorlar işte 😂