gldneroglu Gündüz uykusu yok gecede sık uyanmaya başladık 3aylik atak geçince düzelir mi bilmem gazından uyumuyo bence ilaç önerisi var mı. Bio gai ve zinco kullanıyorum . Bi surup varmış gaz icin sonu x le biten bilen var mı.
Ozlemtgrlll gldneroglu nurse harvey colex canim ben kullandım faydasını gordum maflor damlayla birlikte kullandım ben biagaia ve zinco fayda etmemisti
Birkucukeylulmeselesi gldneroglu sap samplex canım biz biogaia ile birlikte kullandık ikisini verince sıfır gaz kalıyordu tek tek denedim kâr etmedi çok ağladı ama aynı anda kullanınca çok faydasını gördük
Fato55 gldneroglu ilaç değil de kuzum rezene ve kimyon çayı öneririm ben faydasını gördüm dene istersen sende görürsün inşaAllah
tosbilitostos gldneroglu aguline ve Nurse Harvey’s damls ve yanında rezene kimyon tohumu anason karışımı çay içerim
gldneroglu Ozlemtgrlll benimde etmiyo hala aynı sıkıyı kendini nurse harvey kullandım colexi yeni mi nasil bilmiyorum
Mert-56 Bütün yemeklerinizde kimyon kullanın gaza birebirdir İlaç kullanmaya hiç gerek yok bence benim oğlumunda gazı çoktu ağlıyordu sürekli kimyon kullandım elhamdulillah düzeldi 🤲😊
Ozlemtgrlll gldneroglu valla benim oğlum 5 6 saat ağlardı gece gündüz nurse harvey şurubu sabah öğle akşam verdim 2 ml maflor turuncu yüzlü olan var onu kullandım sabah aksam 5 daml
Birkucukeylulmeselesi gldneroglu evet geç yatardı ama düzenliydi 11 gibi geçerdi uykusuna hatta o zamanlar daha uzun uyurdu sonra gazı bitince damlayıda bıraktık atak vs derken düzen kalmadı
Cizrelili gldneroglu cnm süt veriyorsan yedigin yemeklere kimyon koy bide rezene çayı iç sütünden bebeğine geçer gaz sıkıntısını azaltir