2 ay oldu hala iyileşmedi emzirirken ölüyorum resmen🤦🏻♀️ süt sagiyim dedim kan geliyor 😞 duramıyorum ağrıdan sizler neler yaptınız , bu arada sık sık emziriyorum lansinoh krem sürüyorum bı işe yaramıyor , Fito gibi antibiyotik krem kullandim temizlerken daha çok yara oluyor en etkili ne geçirir