Mehtapdemir3510 Merhaba ben cumartesi günü kızımı kucağıma aldım bugün doktor kontrolümüz vardı ayaklarında içe basık dönğkmüş masaj dedi çok üzüldüm bebek yağı ile dedi ama ben ilk bebek yağı ile yaptım şimdide zeytinyağı ile yapıyorum yardım edin
Hohomoromu Mehtapdemir3510 ins en kısa sürede normal e döner 🙏 masajla tamamen düzelecekmi peki Dr ne diyor bu konuda