Mrb hanımlar 8 aylik bebegim var herzaman duzenli adet olurdum bu sefer ilk defa boyle oldu 17 gundur adet kanamam var ve cok yogun bir kanama belim kasiklarim cok kotu agrior acile gittim bisey yok dediler cok korkuyorum ne olaabilir sizce veya boyle bir durumu yasayan oldumu aranizda😔😔