Kizlar merhaba bu ay bir türlü regl olamadım sirrt ağrısı karın ağrısı sinir stres hepsi var ama daha gelen gidennyok 😄🙄😌 dün sabah gittim test aldım negatif gecen ay sonunda olmuştum sanırım tamda hatırlamıyorum ama korkuyorum da olmadıkça stres oluyorum 🙄🙄 stres olmayim üzerine dusmiyim diyorum mevsimsel dir diyorum ama nafile söz geciremiyorum kendime 🤭 geri çekilme ile korunuyoruz inşallah bir an önce olur rahatlarim 😑 sizler durumlar nasıl ?