Merhaba hanımlar. Bebeğim 8 aylık. 3 gündür meme emerken burnundan horlama sesi geliyor resmen. Horulduyor resmen. Sadece meme emerken oluyor. Burnuna hergun abartısız fizyolojik serum damlatip çekip temizlerim hep. Yapmadığım gün yoktur. Horlamasi sırtına vuruyor resmen. Ateşi de oluyor iki gündür 37 falan. Acaba neyden kaynaklanıyor olabilir. Domtora göturecem de çocuk doktoruna mi. Yoksa direk kbb götürmem gerek.