Kızlar 3 gün önce telefonu değiştirdim. Yeni telefondan hiçbir şekilde online işlemlere giremiyorum. Yani uygulama hiç açılmıyor şifre ekranı gelmeden tık diye geri kapanıyor
müşteri hizmetlerini aradım ni çaloşma görünmüyor dedi. Bilen var mı online işlemlerde yalnızca bu cihazdan gir gibi bir seçenek oluyor mu acaba öyle mi ayarladım eski telefonda?🙄