Melankoli evet haklısınız, her çocuğun ki farklı oluyor. Doğduğu günkü durumu da önemli. Ölçümleri ebemiz yapmıştı. Doktora gösterme fırsatım olmadı. Normal değerleri dedi ama.ç sadece Baş çevresi normalin altında olduğunu söyledi. Normalde her ay hastaneye giderdim kontrollerine ama bu ay fırsat bulamadım. 3 hafta da tam kapanma var. artık 4.ayını beklicem 😒