Dorukhansmom Medmama tabiki gecici canim daha cok minik sık sık emzir bebegini anneden ilk zamanlar gelen sutu bebegin bol bol almasi cok faydali zamanla sutun bebeginin karnının doyucagi kadar gelicek göğüslerinden ve terbiye olacak goguslerin.
Bebeminnie Medmama ilk 1 ay çok şişiyor taşıyor, sonra düzenlenecek 2.5 ay oldu benm başta göğsüm o kadar şişiyorduki kızm tutamıyordu bile Ama artk süt dolsa bile öyle gerilmiyor
Ayaniz Medmama masallah ilk günler bende öyleydim gögüs pedi falan yetmiyordu ,sürekli kıgafet degistiriyordum .. simdi 2 aylık olucaz tek gögsüm kesildi öbürüde eh işte.. bol bol emzirin zamanla terbiye oluyorlar
KlncA Medmama evet canım göğüs terbiye olacak yaklaşık 2 aylıkken 😁 ilk 15-20 gün avent göğüs kalkanları ile çare bulmuştum çünkü kapakta toplanabiliyor ama çok hareket edersen de taşıp gene üzerini ıslatır 😊 sonrada Kraft jelli göğüs pedine geçtim gelen sütü çok güzel emiyor dışarıyı ıslatmıyor hala da kullanıyorum tavsiye ederim