En_guzel_yanim malesef doktorlar gaz diyor bugün mesela öğlen 11e kadar uyumadı gece 4te uyandı uyuyamıyor bebeğim tam dalcak ağlayarak uyanıyo öğlen 11den sonra bir uyudu bu saate kadar sadece emmek için uyandı tekrar uyudu benimde kafam çok karıştı doyuyor mu doymuyor mu diye