Melekinannesi Kızlar arkadaşımın oğluna ayakkabı almak istiyorum fakat ayak numarasını bilmiyorum soramıyorum da anlamasın diye 2 yaş erkek bebek için kaç numara ayakkabı alabilirm?😊
ozlemmneco Melekinannesi biz 22 giyiyoruz 21 aylık benim oğlum. Sizde 23 alırsanız olur diye tahmin ediyorum 🥰
Hohomoromu Melekinannesi bebekten bebeğe değişir aslında bizim mi 23 numara giyiyor her markanın da kalıbı farklıdır
Dgndrmz Melekinannesi valla canım kalıplar farklı oluyo yaa benim oğlumun botu 23 numara spor ayakkabısı 24 numara ikiside iyi oluyo ama isterseniz 24 numara alın küçüğn telafisi yok ama büyüğün var şuan büyük gelse bile yaza veya bahara giyer. Dediğim gibi benim oğlum 24 numara giyiyon
arslaninannesi98 Melekinannesi biz 25 giyiyoruz Nikeda ama aynı markanın başka ayakkabıları bile çok fark ediyor kalıpta. 15,5cm ayağı 20aylık
Melekinannesi Hohomoromu Haklısınız aşağı yukarı bi numara olsun aklımda teşekkür ederim cevabınız için🌸
Melekinannesi Zerr zaten önce o şekilde baktım ama ayağı kaç cm bilmiyorum bebeğin, buradaki annelere sorup aşağı yukarı bi fikir sahibi olmak istedim cevabınız için teşekkürler…
Mommysharkdoodoodoodoo 25 alın başka zaman giysin spor ayakkabı alırsanız yaza kışa denk getirir giyer