Muverrih yavaş yavaş alışıyorlar, ek gıdayı verdikten sonra bir iki kaşık verin, alıştırma bardağını tutturun belki hoşuna gider, biberona su doldurup yine eline verin. Biraz döker ıslatır falan ama bi şekilde öğreniyorlar. Benim oğlum sadece fuskanın ağızlığıyla su içiyor ya da kaşıkla.. deneye deneye bulmak lazım.