Ebruonur kesinlikle şikayet etmelisin. Sağlık bakanlığına özellikle. Hemen değerlendirilir. Hiç merak etme. İyi hoş güzel kapalı alanlarda sözde sigara içilmiyor ama dışarlarda da içilmesin kalabalık ortam açık alan. En nefret ettiğim şey her yerde içilmesi. Tamam bizde içtik ama bu şekilde değil. Havalar güzel dışarı gezmeye çıkıyorum yanımdan biri geçiyor elinde sigara bütün duman oğluma gidiyor. Bunlarda değerlendirilse ne güzel olur.