Bsrylmz Dezehs sanırım buydu arkadaşımda vardı tekerlekleri hemen bozulmuştu yolda sürekli durdurup tekerleklerini düzeltmeye çalışıyordu. Ben e bebeğinkini kullanıyorum 900tl idi aldığımızda uygun fiyatlı ve çok memnunum ☺️
Biscolataerkegim Kullanmadım ama bebek arabası araştırması yaparken çok sağlam olmadığını okumuştum. Şikayet vara falan bir bakının