Herkese iyi geceler.Bugün kızımın rutin kontrollerinden biri daha oldu gittik doktor baktı boyu kilosu gayet iyi Allah’a şükürler olsun birseyide yok ama gelgelelim özel bölge kontrolünde bebeklerde yapisma olmasın diye orayı iki parmak ile hafifçe açtırmak gerekiyor imiş doktor açtı ama kızım epey ağladı beni de tembihledi yapisma olmaması için altını degistiniz zaman sizde benim gibi actirin dedi Annelik ışte o an çok üzüldüm, bende birşey olmaz mı diye sordum hayır olmaz dedi ama ben korkudan bi soldum neyse oradan çıktık geldik evimize kızın altını actim falan kontrol amaçlı özel bölgesine baktım kıpkırmızı idi ve küçük abdestini yaparken ağladı.Bilenler aynı durumu yaşayan annelerimiz var ise beni de aydınlatırmısınız çok canım yanıyor gözümün önüne geldikçe hep ağlıyorum birşey olmaz geçer inşallah….😢😢