Alyamom1 Mom097 kabız yapıyor zavallı kızım mahvoldu onun yüzünden kaç saat ağladığını biliyorum bi şurup bi damla bi de fitil verdi doktorumuz kabızlığı geçsin de rahatlasın diye doktorumuz sidefer önerdi onu alıp demeyeceğim
Mom097 Alyamom1 İşte herkeste farklı tepki verebiliyor. Bi süre bestirona devam edip ona göre bakarım
Mom097 defnesmomm Bir süre bestironu takip edeceğim. Sorun devam ederse sidefer denerim. Teşekkürler 🌺
Nur0611 Mom097 iste ilacin yan etkisi her bebekte olmuyor ama kullanmakta cok onemli sakın brakmayin bol bol masaj yapin karnina bebisin☺️
Mom097 Nur0611 Bırakmamak için damlayı değiştirdim 😃 Yoksa bırakcaktim. Sırayla hepsini deneyeceğim sanırım 🤤