18 aylık oğlum var emziriyorum 10 aylıkken adet gördüm 2 gün ileri 5 gün geri hep düzensiz oluyo adetlerim o kadar stres yasıyorum ve sayısız test yapıyorum ki yoruldum artık. Bu ay yine gecikmem oldu yine aynı korku ilişkinin üzerinden 15 gün gecti bugün test yaptım negatif cıktı adetim 1gün gecti aslında ama dayanamayıp yaptım sizce 15 gün içinde doğru sonuc vermiş midir test