Aynı ben de bu durumdayım. 6 ay 10 günlük kızım 4 aydır bu şekilde besleniyor yalnızca uykuda tutuyor biberonu. Sebebini asla çözemedik. Önce meme reddi dedik emzirme danışmanı ile çalıştım ama olmadi memeyi bıraktım sağarak verdim mama da veriyordum şimdi süt azaldı genelde mama veriyorum ama hep uykuda gözü açıkken asla. Eğer içerken gözünü acarsa biberonu ısırmaya başlıyor ama asla içmiyor gündüzleri kendini ac bırakıyor. Sizde dr durum bu şekilde mi ? Saatlerce ac kalıyor mu?