durucinar Rdk siz sansliymissiniz ben kızım da ilk gün bitirdim 10.dakikada apartmandaki Lee aradı birşey oldu sanmislar .. o gün bugündür uyku eğitimi dediler mi kulaklarimda ağlama çığlıkları .. umarım bir an önce eskisi gibi olursunuz
pilavustutavuk Rdk benim oğlumda 21 aylık 🌝 Aslında bu aylarda öyle güzel bizleri anlıyor ki. Uyku eğitimi illa besikte verilmezmis. Yanına yatsaniz sizin yatağınizda birlikte uyyalim deseniz. Uyuyunca da beşiğine geçirseniz.
Rdk pilavustutavuk yok canım ya onuda denedim Öyle asla uyumuyor üstüme çıkıyor basını bi bacağıma koyuyo bi göğsüme yaslıyo bi göz göze getiriyo yüzünü gülüyo falan ama sonunda yataktan inip gidiyo🥲
pilavustutavuk Rdk benimki de artik iyice uyku bastırınca ağlamaya başlıyor. Hayır gözleri kapanıyor. Ağlamasa uyuyacak kendi kendine. Direnc var bizde. Aşırı direniyor. Direnci bitmedikce kendi kendine uyumaz