sevilayaseeel Kızlar karantina bitip test yapıp pozitif olup bakanlıktan tekrar mesaj geldimi tekrar karantinaya giren oldumu 17.günde bulasırmı hala
Aselina0319 sevilayaseeel benim görümce 2.ye pozitif oldu canım ama karantinaya almadılar bulaşıcı değil artık sadece kendin taşıyorsun demis doktor
Mirnurs sevilayaseeel biz eşimle olduk sonrasın eşim üç kez test oldu pozitif cıktı ben 12. Günde negatiftim ama pozitif cıktığı halde karantınası yok 2. Testi bu nedenle yapmıyolar bulaştırıcılığı 10. Günde gidiyo ama pozitif çıkabilirsin
Mstfcnr Mirnurs yaaa bu bilgi benimde suan içimi rahatlattı annem korona oldu nerden baksan 3 haftaya yaslastı ama görüşmüyoruz çok halsiz ve yalnız kalacak durumda değil persembe günü bize getirmeyi düşünüyoruz acaba hala varmı bulaşırmı diye tereddütte de kalmadık değiliz 🥺
sevilayaseeel Mirnurs evet canım aynen oyleymıs dayanamayıp 184ü aradık bulaş riskim yokmuş ilk 1ay pozitif cıkabılırmısım ama kımseye bulastırmıyormusum ve birde karantinaya girilmiyormus tekrardan bulaş olmayacagı için
Mirnurs Mstfcnr yani herkez 10 gün sonrasında normal hayatına dönüyo karşı komsum anaokulu öğretmeni 11. Gün okula döndü bi sorun olmadı yani 10. Günden sonra bulaşıcılığı olsa karantina süresini uzatırlardı diye düşünüyorum acil şifalar dilerim
Minnak23 Bende oldum ikinci kez testte gene pozitif cıktı saglık bakanlıgını aradım 7 günden sonra bulaş riski olmadığı için ikinci kez karantınaya almadılar normal hayatınıza dönebilirsiniz bulaştırma riskiniz yok dendi bana da canım
Mstfcnr Mirnurs çok sağolun korkuyoruz işte babam yok annem yAlnız suan çok halsiz hiç bi sıkıntıdı yok ama cok halsiz
Mirnurs Mstfcnr bende 1 ay oldu ama cok halsizim asla eski enerjim yerine gelmedi sabahları zor kalkıyorum vücut olarak inanılmaz bi yorgunluk bırakıyor illet 😕
incidenizzz Mirnurs bnde kendimi koronq olmus gibi hissediyorum bugun 7.günüm ve 5.gund3 agzimda tat koku kaybi var sizinde gitti mi tat koku kaybi
sevilayaseeel incidenizzz tat koku kaybım 2.gün gitti 9.günde geldi çok zordu ya eşime patronundan bulaştı bogaz agrısı hapsuruk burun akıntısı ateş hepsi bi anda oldu ben geldim dedi yanii
Mirnurs incidenizzz benim kolu tat kaybı oldu ve hala geri gelmedi cok ilginç bi şekilde boşa yaşıyo gibiyim 1 aydır
Mirnurs incidenizzz benim halsizlik ve öksürükle başladı teste gittim pozitif cıktı eve gelen filyasyon ekibinde eşimde oldu onunda corono olduğunu öğrendik 14. Günde ben tekrar yaptırdım negatif eşim. 3 kez yaptırdı pozitif cıkıyodu sonra dahada yaptırmadık
incidenizzz Mirnurs ya benim öksürük yok ama geniz akıntısi cok oldu bide sirtim cok üşüdü ve başım çok agridi 2 günde ayaga kalktim ve snra 5.gunde koku tat gitti ama test yaptirmadim ve 1 haftadir evde izoleyim
Mirnurs incidenizzz test yaptırmadığınız için bişey diyemem keşke yaptırdaydınız şimdi ya taşıyıcıysanız 15 gün sonra yine pozitif çıkarsanız bişey olmasada evde kalmak zorunda kalırsınız herkezde farklı belirti gösteriyo bazısında hiç eşimde 0 belirti vardı ama coronoydu
elmaliturtam incidenizzz neden test yaptırmadınız? Evin dışarı işlerini kim yapıyor bu süreçte ekmeğinizi suyunuzu falan. En azından karantinada olduğunuz bilinir ekmek falan alacak birini bulamazsanız vefa destek hattı yardıma gelir konu komşu etmese.
incidenizzz elmaliturtam ablam esimjn abileri yengeleri herkes biliyir ve ne ihtiyqcim olsa getiriyorlar ve esim disarda dukkanda kaliuor ben kendimi izole ettim oglum ve ikimiziz evde maske ile dolasiyorum
sevilayaseeel zlhaa00 Çok gecmıs olsun Allah acil şifalar versin canım malesef benimde ılk gün sabah negatıf esım pozitifti test aksamı yani karantinanın ilk günü akşam bendede belirtiler bir bir basladı 3.gün teste gittim pozitife dönmüştüm