Damlacelikk Merhaba kızlar oğlum 10 aylik yaklaşık 2,5 haftadir ağzında hep biseyleri tutuyor. Kaşıkla verdiğim zaman kesinlikle yutmuyor resmen çamur yapiyor yemeği ağzında. Ama elimle biseyler yedirince tutmuyor. Üst ön dişleri de patladı birazcık acaba bundan dolayı mı yapıyor. Siz yaşadınız mı böyle bir problem tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ??
Sunabay Henüz yaşamadık .8 ayligiz şuan huysuzlugumuz var bu aralar .bazen benim kızımda tutuyor ama uzun süreli değil yutuyor sonra.sizde zorlamayın bence oyunla yedirebilirsiniz biraz sabır geçer insallah
Damlacelikk Sunabay oynamadığım oyun yapmadığım şebeklik kalmadı. Kaşığı resmen istemiyor. Ama elimle bir parça bisey vereyim yuyuyor çorbayı ağzında tutuyor öylece. Umarım gecer insallah