Merhabalar kızıma 5 aylık hamileyken kuyruk sokumu ağrım başladı doğumdan sonra düzelir dendi ama 6 ay geçti hala bir düzelme olmadı dr a gittim fakat emzirdiğim için ilaç veremiyorum at kestanesı yağı gibi birşey kullanabilirsin diye söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Naptınız?