Kızlar elinde aptamil pregomin as olan var mı ?
Ygzmomm bende var kargoyu öderseniz mamadan ücret almadan gönderebilirim
Bende var alerji için dimi ?
Ayaz13 evet alerji için ☺️
Busranehirmila tabii ki öderim çok memnun kalırım ☺️
Busranehirmila bana yazabilir misiniz ınstadan ? Yagızmomm
Ygzmomm dmye bakabilir misiniz
Elimde 3 kutu var istersen verebilirim Bursa’dayım
Ayaz13 çok mutlu olurum nasıl ulaşabilirim size ınstadan yazar mısınız? Yagızmomm