Amine20 Kızım ilk doğduğu günden itibaren emziğe alıştırdım Fakat bi kem gözlü “aaa nasıl alıştırdın” dedi o gün bu gündür (4 aylık) emziği almıyor Neler denedim neler.. Fikri olan var mı acaba?
Deneyimsizanne Amine20 Kucağınızda pışpışlayarak uyuttuğunuzda uyumaya yakın emziği verin göğsünüzle bebeğiniz arasında emziği hafif sıkıştırın ki düşmesin, uyku sersemi emiyorlar. Biz öyle alıştırdık şimdi memede değil de emzikte öyle uyutuyoruz 👍🏻
Muverrih Amine20 Benimkide 6 aylık olunca bıraktı dış çıkarıyor damağı acıyor ben ona yoruyorum. Mümkün değil açmıyor ağzını.
Niloskos Amine20 ben bi dunya emzik aldim kizim 2 aylik asla tutmuyor sadece pusetteyken arabadayken 2 dk tutarsa tutuyor
Amine20 Deneyimsizanne çok teşekkür ediyorum ben öyle denedim o zaman alıyor uyku sersemi ama gün içinde yine emmiyor Sizin ki gün içinde emmeye başladı mı bu yöntemle?
Deneyimsizanne Amine20 Yok ben gün içinde vermiyorum, sadece uykuya dalarken veriyorum uykusuna destek olsun diye🤔
Fun Amine20 oouuuww baya fiyat farkı varmış ay inşallah alır bebeğiniz ben 4 yada 5 tane eskittim hala kullanıyoruz 15 aylık olcak
Fun Niloskos ihihihi aslında ilk alındığında küçücük ya. Kauçuk olduğu için evet şişiyo bi süre sonra