KlncA Arkadaşlar merhaba, bebeğim bugün tam 2 aylık ve 2 haftadır şu şekilde bi düzen tutturdu. Gece en erken 12:00 de derin uykuya geçiyor. Sabah 7:30 civarı uyanıyor. 7:30 sonrası iki saatte bir emmeler başlıyor. Hatta bugün 7:30 emmesi sonrası 12 ye kadar uyumuşuz korktum da yazıyorum. Sizce gece saat kurup emzirmeli miyim ? Henüz gece uzun uyuması için erken mi? Siz de böyle bir durum yaşadınıZ mı? 1,5 aylıkken 60 cm ve 5800 gr dı doktor kilo alımı iyi dedi ama bu uzun uyumalar o kontrolden sonra başladı. Ve şunu da belirteyim gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor kısa kısa toplamda 2 saat ancak 😕
Bebeminnie KlncA benmde 2 ay 10 günlük kızım 2 haftadır 1.30 gibi gece uykusuna yatıyor 8.30 da kalkıyor emzirip bezini değiştiriyorum Tekrar uyuyup 11.30-12 arası kalkıyor Doktorum bana gece uykusunu bölme acıksa uyanır zaten dedi
Defnesra KlncA biz de 2 ay 1 haftalığız ve tam 1 haftadır gece uykusu uzamaya başladı akşam 11-12 arası derin uykuya dalıyo gece 4-6 arası uyanıp emiyo tekrar uyuyo 8-9 arası bi daha karnını doyuruyoruz ondan sonrası kısa kısa uykular, bence de normal yani uykuları bölmeyin hiç
Kturna KlncA benim kızım da öyleydi 2 aylıkken yavaş yavaş düzen oturuyor en ufak şeyde düzenini bozuyor sırf düzel oluşsun diye ayakta sallamak zorunda kaldım ben Uyku sinyali alır almaz uyutmaya çalışın gecikince hiç uyumuyorlar
Mom06 KlncA benim kızım 1 aylıkken basladı o şeklde uyumaya canım 😊 gece 12 1 gibi uyur sabah 6da kalkar ama 9da uyutup uyuyakalırsam 2 3de uyanıyo sonra gece uyumuyo 3 saat sonra kalkıyo
Betujjj Benim de myle gündü uykusunu düzene sokmamlız lazım sanırım bu ıykulara frleket uykusu diyorlar gece uyandırmamıza gerek yok zaten benimki ac olunca durmaz uyanırdı gece süresi benimkinin de uzadı
KlncA Betujjj aynen bence de gündüzleri kucaktan indiremiyorum nasıl düzene sokabiliriz acaba. gece de tam tersi olunca biraz korkmuştum demek ki normal 😊
EbruAA Bizim gündüzleri 1 kez uzun uykumuz var 3 saat kadar bnm kızım da 12 12,30 arası gece uykusuna geçiyor 3,30-4,00 arası mutlaka emmek için uyanıyor sonrasında da yine 3 saatte bir mutlaka uyanıyor biraz uzun geldi bana uyuma süresi ama gündüz uyulmadığı için derin uykunun hepsini geceye saklıyor olabilir
KlncA EbruAA evet galiba normal bi durum diğer yorum yapan arkadaşlar doktorlara da danışmış içim rahatladı 😊😊
KlncA Bebeminnie dimi ya bence de acıksa uyanırlar 🙏🏻 Ay çok şükür normal bi durummuş yani herşeyden korkar olduk
Mavilimorlu Benim bebeğim gündüz giç uyumuyor. Gece 11 ile 4 arası uyuyor 4ten sonra hiç uyumuyor. Gündüz sadexe memede dalıyo 10 dakika falan sonra uyanıyo. Toplam 5 saatlik uyku ile duruyo. Kendisi de çok yıpranıyo. Beni de çok yoruyo
KlncA Mavilimorlu oy kıyamam annesi kaç aylık inşallah daha da düzene girer bir de atak falan diyorlar ya bekli öyle bişeydir 🤔
Oaoa Mavilimorlu tam bizi tarif etmişsiniz valla biz 52 günlüğüz sizin ne kadarlık? Sabah beşte bi uyanıyoruz geceye kadar ayaktayız 🤦♀️ne yaptıysam yok uyumuyor uyusun da yeter ki kucağımda memede uyusun diyip yatırmıyorum onda bile max 10 dakika uyuyor.Gazı desen çıkarıyor altı temiz karnı tok bu kadar saat nasıl uykusuz kalabiliyor anlamış değilim benim bile bi noktadan sonra gücüm kalmıyorken.İnşaallah bu günler geçicidir canım bizim de bebişlerimiz yorumlardaki gibi uzun uzun uyur 🤲🏻🌸💕🤗
Melismetee Gece uykusu onemliymis uyandirmayinn diyorlar gelişmesi için sarılığı atlatmış o zamanları yani birakin uyusun acikinca elbet uyanıcak
KlncA Melismetee ben hala sarılık psikolojisi ile acıkıp sa uyanamıyor mu diye korktum sağolun🙈 çok şükür akranları da uzun uyurmuş böyle yorumlarda görmüş oldum
Aysses Canım gece uyandırma Dr öyle dedi bize. Gündüz üç saati geçmesin dedi Biz 2.5 ligiz,akşam 9 gibi uyuyup saat 5 gibi kalkıyor yani uzun uykusu 5 6 saat. Sonra tekrar uyuyor ama uzun sürmüyor.
KlncA Aysses çok teşekkür ediyorum ben de bu Cuma doktora soracaktım ama dayanamadım sizlerden öğrendiğim iyi oldu demek ki benimki de normal 🙏🏻😊 ya acaba kan şekeri iyice düşüp uyanamazsa diye aklıma geldi de korkmuştum
KlncA Kturna evet haklısınız muhtemelen gece 12-1 lerde uyumamızın sebebi bu 🙄 gözler kıpkırmızı uykusu var ama dalamıyor bi şekilde
Kturna KlncA benimki de öyleydi ama biraz çabaladım 9da uyuttum 1 hafta boyunca o da uyudu hiç çabalamadı ama bi ateşi çıktı tekrar bozuldu Bu gün yine denicem 9 da 🤷🏻♀️