minik0507 Kizlar merhaba oglum ek gidaya gecti kitap almak istiyorum ama sizce hangisini alayim ? Alip kullanan var mi ? Yada ikisinidemi almaliyim ?
Deletedmom_52 minik0507 ben ikisinide aldım ama tarifler hep aynı canım. Çok istiyosan bitanesini al sadece, ama internette bile herşeyin tarifi var artık. Bence gereksiz yani ☺️
Asl90 Bu çocuk ac olanı alın yeterli. Hatta onu bile zamanla kullanmayacaksınız tekrar eden tarifler var. Biraz alışınca kendiliğinden bişeyler yapmaya başlıyorsunuz zaten. Keyifli ek gıdalar ☺️
minik0507 Asl90 Asl90 simdi siparis verdim benim aklimda olanda oydu tesekkur ederim 😊 tabiki oyle insan zamanla alisiyor ama ilk bebegim ve ek gidayla ilgili hicbir bilgim yok arastirmalarim disinda 😊 uzman gorusleri oldugu icinde biraz almak istedim. Cunku internetten baktigimdada kendi doktorumda dahil hepsi ayri birsey soyluyor 😊
minik0507 Deletedmom_52 oyle yaptim canim bu cocuk ac i tercih ettim 😊 ilk ikisini almayi dusundum ama gerek gormedim pek acikcasi. Bir taneei en azindan elimin altinda olsun yeterli 😊
Qawsedrf Bu çocuk aç kitabında bir iki düzgün çorba dışında her şeyi birbirine karıştırdığın bulamaç tarifler var oğlum içindekilerden 2-3 tarifi yemiştir sadece boşuna para vermeyin.. instagramda benzer tarifler yapan sayfalar var zaten
minik0507 Qawsedrf evet bende takip ediyorum birkac sayfa ama elimin altinda bir tane olsun istedim. Cunku ilk bebegim ve arastirmalarim disinda pek bir bilgim yok ek gida ile ilgili malesef 😊 miniklerimizin cani sagolsun napalim hersey onlar icin
minik0507 zeynepela2 instagramdan takip ediyorum canim ama kitabini fazla kimseden duymadim. Tavsiyeler uzerine bu cocuk aco yercih ettim tesekkurler 😊
Asl90 minik0507 haklısın canım benimde ilk bebeğim bende ne olur ne olmaz bulunsum diye almıştım. En azından psikolojik olarak rahatlatıyor insanı. İçinde kullandığım tek tarif bebe bisküvisi. Loru denemeyin lütfen süt kesiği lor değilmiş malesef 🤦🏻♀️ Şu an 8 aylık oldu oğlum. Artık kendim yapıyorum. Zamanla alışacaksınız çok keyifli ☺️