Mavi_kelebek1 Tahin yağı, yada kantaron yağı. Her emzirme sonrası sürüyor, bir süre açık bırakıyordum. Doktor tavsiyesi ile iç çamaşırı kullanmıyor, bol tişört tercih ediyordum. Benimki çok daha kötü durumdaydı böyle geçti, doktor özellikle kuru kalmalı, bu yüzden bir süre açık tutman sana daha iyi gelecektir demişti. Umarım sizinki de bir an önce geçer.😌