Biscolataerkegim Narin9 Dün benim de öyleydi bugün düzelmiş 🤭 Moderatör bir anneyle konuşmuştum biz ileteceğiz reklam veren siteye demişti. Demek ki söylemişler ki bugün hiç reklam çıkmadı 🥳
Narin9 Biscolataerkegim tek tek mi bildirmemiz gerekiyor illa sonuçta kimse memnun değildir Bu derce reklam çıkmasından
Biscolataerkegim Narin9 Bilmiyorm ki canım ama eminim ki uğraşıyorlardır. Bende dün ilk defa nefret etmiştim uygulamadan 😂
Deniz_kvk Narin9 aynen.atlama secenegi olmayan reklamlardsn tam arka arkaya ,5 tane cikti. Sinirlenip cikiyorum. Ama boyle devam ederse uygulmayi silmeye karar verdim