Kizlar reglime 4 gun var. Dogumdan once duzenliydi ama suanda bikac gunluk sarkmalar oluyor. 2 gun once normal vajinal akinti kahverwngimsiydi. Sonra normal renge dondu. Simdi yine kahverengi lekelenme oldu. Cok cok az miktarda. Oruc tutmaya engel mi bu durum? Veya regl baslangici mi anlamadim gitti ya