tardis İyi geceler ✋ bebişlerinize hangi marka ve model ilk adım ayakkabısı aldınız? Hangisinden memnun kaldınız ya da kalmadınız? Hangisini önerirsiniz?????
Semraakal tardis vicco oyo modelini almıştım 20 numara ilk adım için büyük oldu şuan hala giyiniyor. Cok memnun kaldım yaz için de bumba 21 numara aldım
tardis 2kezanneoldu kaç aylıkken aldınız? Benimki 9 aylık yakın zamanda almayı planlıyorum. Şuan 19 numara rahat oluyor.