Fatmavrsn 3,5 aylıkken başladım 5. Ayında bitti 1,5 ay yaptım kısa sürdü ama hiç kaçamak yapmadım deri testimizde negatif çıkmıştı makattada çatlak vardı ama ben yine de 1,5 ay diyet yaptım 5,5 aylıkkende ek gıdaya geçtik önce kendimde sonra kızımda diyeti açtım