Nesrincelik ikisininse artısı eksisi var mesela cıtcıtlı badi e bebekten alıyorum cok güzel yumuşacık.. Ama tulumları kalitesiz gibi.. Tulumları lcw dan alıyorum.. Fakat ikisininde alt giyimi beden olarak kötü.. Dapdar bir bel yapmışlar resmen😒😒 aslında ikisinide istemem ama işte pandemide mecbur kaldım 😅😁 çıkıp gezemiyprum mağaza mağaza