Masal_MR bende 2 hafta once pozitiftim, ilac kullanmayi tercih ettim cunku ilaclar virusun cigerlere inmemesinde etkili oluyor riske girmek istemedim. O nedenle ilaclari ictigim 5 gun boyunca emzirmeyi kesip bir mama bir buzluktaki stokladigim sutumu verdim, ilacin son dozunu aldiktan 24 saat sonra ise emzirmeye geri dondum. Herhangi bir meme reddi yasamadim ben.. Ayrica geceleri mama verdigimde miktarini biraz bol tutup boylece bebegimin daha uzun sure uyumasini saglayarak bende uykumu alip dinlenebildim ve o nedenle hastalik surecini hafif gecirebildim.