Fatma5672 benim bebeğim en kalitesiz emziği bile tutuyordu, yenidoğanken cahillik ettim verdim, sadece uyurken veriyordum ama ona rağmen çok rahatsiz olmaya başladım çünkü ağzından düştüğü an uyanıyordu, çok şükür biraktirdim. Bebek emzik almazsa almasın neden zorluyorsunjz ki illa ağzına bişey tikmak zorunda mıyız. Sonrada bıraktırmak için uğraşırsınız.