cileklimilk Kızlar oğlum tam 9 aylık ortalama 2 haftadır yürüteç deniyoruz geri geri kendini hafif itmeye başladı tetiklemek için birşey yaptınız mı ilerlemesi için ya da kendisi mi alışıyor anlayamadım yardımcı olur musunuz 🌸
Gencannee_19 cileklimilk benim kizim halinin ustunde rahat hareket edemiyodu o yüzden parkeye koyuyodum,daha rahat ediyodu. Sevdigi bi oyuncagini uzaktan gosterip gelmesi icin cabalattiriyodum, bi de kendim yavasca suruyodum ki ayagi alissin diye🙂
Elfida-10 cileklimilk biraz uzağına en sevdiği oyuncağı koyun hadi gel al deyin birde parkede çok güzel gidiyorlar 🙃
birkediannesi cileklimilk ben tam 9 aylıkken yürüteçe günde 3 kez 15 er dk olacak şekilde koydum doktorumuzun önerisiyle sonra baktım zevk alıyor uzun süreler de tutmaya başladım tam 12 ay 12 günlükken yürümeye başladı ve adımlaması yoktu yürüteç ona adım atmayı öğretti oyüzden ben bilinçli kullanırsa faydalı olduğunu düşünüyorum elinizde oyuncak gösterip gel al diyebilirsiniz benimki 1 gün sonra öğrenmişti yürüteçle gezmeyi ilk 1.2 hafta adımladı sonra iyice çözünce koşmaya başladı 😂 hala ara ara koyarım hoşuna gidiyor 🥰
cileklimilk Gencannee_19 bugün uzanmak için hafif yan gittiğini de fark ettim ama çok az ilerliyor merak ettim biraz da heveslendik galiba ☺️ Bende halıyı kaldırayım madem
Gencannee_19 cileklimilk 😁daha alissin inmek istemicek. Aynen haliyi kaldırın bi de,belki kolaylasir isi🐣
Meryemtuysuz Benim oğlum 6 aylık günde 10 dakikayı geçmeyecek şekilde 2 3 defa yürüteci kullanıyor acaba erken mi
cileklimilk Meryemtuysuz ya bende o aylarda istedim açıkçası ama kayınvalidemler erkek çocuğu biraz geç binsin dediler ne kadar doğru oldu bilmiyorum şuan
cileklimilk Elfida-10 bizimkisi biraz eringeç ayağına gelsin istiyor 😂 yarın kaldırayım bakalım halıyı ay alışsın çok istiyorum ya 🌸
cileklimilk birkediannesi maşallah 🧿 bizimkisi şuan hafif ilerlemeli ama genelleme oturuyor oyuncakları var üzerinde onlarla oyalanıyor sağa sola uzanıyor . Yani ben başta karşıydım ama o öyle zararlı bu böyle olmaz tabuları yıkmak gerekiyor çevremiz hep yürüteçle yürüdü bi zarar görmediler dediğiniz gibi bilinçli olunduğu sürece problem olmaz bence de umarım bizimkisi de tez zamanda öğrenir 🥰
Omerinannesi06 Yürüteç kullanmanızı tavsiye etmem. Yürümeyi kolaylaştırmadığı gibi omurga yapısını da bozuyor. Erkek bebeklerin testisleri yönünden de ekstra zararlı
cileklimilk Omerinannesi06 sabah koyup akşam alınmadığı sürece problem olduğunu düşünmüyorum. Dediğiniz konularda hak veriyorum ama kendisini kaldırmaya başladı artık bir de kullanan birçok insan var bilinçli olduğumuz sürece ben zararlı olduğunu düşünmüyorum açıkçası
birkediannesi cileklimilk bende yürüteç kullanmayı düşünmüyordum, karşıydım bize hediye geldi 9 aylıkken kullanmaya başladım madem var diyerek ve pişman da değilim açıkcası 🥰 siz elinizle oyuncak gösterin yada uzağa koyun koltuğa vs alması için teşvik edin hemen öğrenecektir 🤍
cileklimilk Omerinannesi06 teşekkür ederim düşünceniz için ama dediğim gibi bilinçli olunduğu sürece problem olduğunu düşünmüyorum 🌸