Merhaba kizlwr. 3 aylik oglum var. Sadwce anne sutu ile besleniyor ve ne emzik ne biberon kesinlikle kabul etmiyor. Biekac hafta sonra mecburen otobusle yolculuk yapmam gerekecek. Tabi bebegimle birlikte. Ne yapacagim nasil yapacagim dusunup duruyorum isin icinden cikamiyorum. Bana onerisi olan var mi ? Ne yapsam ne etsem daha rahat gecer bu yolculuk